Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino upravlja podjetje ŽABJEK d.o.o., Hudourniška pot 2, 1000 Ljubljana (v nadaljevanju »ponudnik«). Podjetje je vpisano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani pod reg. št. 1/23232/00 z dne 7.6.1993, osnovni kapital 18.194,00€, matična številka: 5786592000, podjetje je zavezanec za DDV, ID za DDV: SI76747735, direktor podjetja je Marjan Žabjek.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
S potrditvijo naročila je uporabnik seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja, varstvom osebnih podatkov in pravnim obvestilom.
Registracija uporabnika
Za oddajo naročila je potrebna registracija. Ob registraciji v sistem spletne trgovine, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnešenimi podatki.
Postopek registracije je enostaven:
Izberite "prijava" in izberite "Kupujete prvič?"
Izpolnite polja v okencih in pritisnite na gumb "Registriraj me"
ko ste v spletni trgovini prijavljeni, se desno zgoraj izpiše vaše uporabniško ime.
Če geslo že imate, potem se prijavite in lahko pričnete z nakupom. Če ste geslo pozabili, uporabite možnost Ste pozabili geslo?.
Način plačila
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
- Po povzetju (Dostavljavcu GLS ob dostavi plačate z gotovino ali kartico, dodatnih stroškov ni.V primeru dostave z Pošto Slovenije, je možno plačilo samo z gotovino, pri tem je provizija v vrednosti 1,07 % od vrednosti odkupnine oz. najmanj 1,05 € (pri znesku odkupnine pod 98 €) in maksimalno 5,36 €). Velja le za naročila iz Slovenije.
- Predračun (plačilo po predračunu - nakazilo na TRR). Če se odločite za plačilo po predračunu, boste po elektronski pošti prejeli predračun (ta se ne kreira avtomatično, ampak vam ga posredujemo z zamikom). Ko bo ta v celoti poravnan, boste prejeli naročeno blago. Če bo predračun plačan delno, ostane blago do nadaljnjega v lasti podjetja ŽABJEK d.o.o.
- Spletno plačilo s plačilnimi karticami (pri plačilu ni dodatnih stroškov)
- Obročna plačila z Leanpay; pogoji uporabe Leanpay. Najpogostejša vprašanja, povezana z uporabo storitve Leanpay najdete TUKAJ. Leanpay plačilo je možno le za državljane Republike Slovenije.
Časi in načini dostave
Spletna trgovina sprejema naročila 24 ur na dan. Vsa naročila prejeta od ponedeljka do petka bodo realizirana v roku 3eh delovnih dni. Naročila prejeta ob sobotah, nedeljah in praznikih bodo realizirana v roku 3eh delovnih dni. V primeru, da izdelka v času naročanja ni več na zalogi, se rok dobave podaljša skladno z rokom dobave blaga iz strani proizvajalca.
Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je GLS dostavna služba za pošiljke do 40kg, pošilke nad 40kg dostavlja Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito.
Cene in stroški dostave
Vse cene izdelkov v spletni trgovini so navedene v evrih (€) in so napisane brez in z vključenim DDV-jem (davek na dodano vrednost), razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena izdelka spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Stroški pošiljanja znašajo 6,10€ za nakupe do 60€ (49,18€ brez DDV), nad tem zneskom pa so brezplačni za artikle kateri se lahko pošiljajo kot paket.
Navedeni stroški pošiljanja veljajo v notranjem prometu na območju Slovenije.
Naročila iz tujine so možna iz Hrvaške, Italije, Avstije in Madžarske pri tem je strošek pošiljanja 9,00€ (7,38€ brez DDV), nekaterh artiklov v tujino ne moremo pošiljati zaradi teže ali velikosti. O tem vas bo spletna trgovina obvestila pred zaključkom nakupa, za te artikle nam pošljite povpraševanje in pripravili vam bomo ponudbo z ustreznimi stroški dostave.
Osebni prevzem
Izdelke, kupljene v spletni trgovini, lahko prevzamete tudi osebno, plačate lahko po predračunu, spletnim plačilom s plačilnimi karticami, ali pri prevzemu z gotovino ali s plačilno kartico.
Osebni prevzem 24/7 v paketniku Direct4.me
Izdelke plačane po predračunu ali spletnim plačilom s kartico lahko prevzamete 24/7 v paketniku Direct4.me na našem naslovu. Velikost paketa je omejena na 20 x 43 x 24cm in težo do 10kg. Ko bo paket pripravljen za prevzem boste o tem obveščeni preko SMS-a.
Nakup
Izberite izdelek, ki ga želite kupiti in klikniti na gumb "Dodaj v košarico". Desno zgoraj v nakupovalnem vozičku se izpiše količina in skupni znesek naročenih izdelkov. Če želite odstraniti ali zmanjšati naročeno količino določenega izdelka ali pa če želite količino povečati to uredite v košarici.
Postopek zaključevanja naročila sprožite s klikom na nakupovalni voziček ter gumbom "Na blagajno".
Po oddanem naročilu, na e-mail prejmete povzetek naročenih izdelkov. Poslano naročilo lahko kupec prekliče v roku ene ure po oddanem naročilu. Po preteku predpisanega časa preklic naročila ni možen. Vse nastale stroške po preteku veljavnega časa preklica krije narocčnik blaga. Kupcu so na spletni strani ponudnika vselej dostopni podatki o statusu in vsebini naročila.
Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena.
S klikom na gumb "Potrdi naročilo" potrjujete, da ste seznanjeni s celotnim besedilom prodajno-plačilnih pogojev, ki so tu navedeni in da ste bili na te pogoje ob nakupu izrecno opozorjeni.
Kupoprodajna pogodba (naročilo) v slovenskem jeziku je shranjena na strežniku v elektronski obliki in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Kupoprodajna pogodba (naročilo) zavezuje spletno trgovino in kupca. V primeru, ko kupec odstopi od naročila/pogodbe, nosi po Zakonu o varstvu potrošnikov (6. odstavek, 43.c člen) vse neposredne stroške, ki nastanejo s pošiljanjem.
Ponudnik kupcu izda račun na trajnem mediju, z razčlenjenimi stroški in navodili, kako odstopiti od nakupa in izdelke vrniti, če je to potrebno in mogoče.
Zgodovina nakupov V primeru, da želite vpogled v zgodovino nakupov, se prijavite v spletno trgovino in desno zgoraj kliknite na "Moj profil". Zgodovino vaših dosedanjih nakupov najdete pod zavihkom "Moji nakupi".
Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga v 14 dneh
V skladu z odločbo 43c. člena ZVPot ima potrošnik pri pogodbah, sklenjenih na daljavo ali zunaj poslovnih prostorov, pravico, da v 14 dneh obvesti podjetje, da odstopa od pogodbe, ne da mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Pri tem lahko potrošnika bremenijo le stroški iz sedmega odstavka 43.d člena tega zakona.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če potrošnik izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Potrošnik ne more zahtevati povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja podjetje.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Če je potrošnik blago že prejel in odstopil od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43.c člena tega zakona, razen če podjetje ponudi, da samo prevzame vrnjeno blago. Šteje se, da potrošnik pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo.
Potrošnik v zvezi z odstopom od pogodbe krije samo stroške vračila blaga, razen če te stroške krije ali če podjetje predhodno ne seznani potrošnika, da ga bremeni ta strošek.
V primeru odstopa od pogodbe podjetje nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe vrne vsa prejeta plačila.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanje blaga. Samo na podlagi zmanjšanja vrednosti blaga zaradi ravnanja potrošnika podjetje potrošniku ne more odvzeti pravice do odstopa od pogodbe in s tem vračila kupnine.
Vrnjeno blago skupaj z zahtevkom za vračilo blaga pošljite na naslov:
Žabjek d.o.o.
Hudourniška pot 2
1000 Ljubljana
Vračilo poškodovanih pošiljk
V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi. To storite tako, da paket prinesete na najbližjo poslovalnico dostavljalca v enakem stanju, kot ste ga prejeli (ne da bi karkoli dodajali ali odstranjevali) ter izpolnite reklamacijski zapisnik. Skupaj z dostavno službo bomo poskrbeli, da bo reklamacije rešena v najkrajšem možnem času.
Garancija
Izdelki imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa.
Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo izdelka. Če informacije o garanciji ni, izdelek nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku osmih dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37.c in 38. člena tega zakona.
Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v osmih dneh po njenem prejemu, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen.
Proizvajalec je v skladu z zakonom dolžan kupcu zagotoviti garancijo za brezhibno delovanje kupljenega blaga. Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Garancijo lahko kupec uveljavlja z garancijskim listom in računom prodajalca.
Proizvajalec je dolžan garancijsko popravilo opraviti v 45 dneh od prejema blaga, v nasprotnem primeru pa izdelek zamenjati z drugim, enakovrednim in brezhibnim izdelkom.
Kupec lahko garancijo uveljavlja tudi pri prodajalcu, vendar tudi v tem primeru velja določilo iz prejšnjega odstavka.
Vračilo blaga v garancijo se opravi v skladu s pogoji, ki jih proizvajalec navede na garancijskem listu, kupec z vračilom nima stroškov.
Stvarne napake (zakonske odločbe ZVPot)
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v
obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako aki blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek.
Varovanje osebnih podatkov
Zavedamo se, da je zasebnost obiskovalcev in kupcev v naši spletni trgovini na prvem mestu. Zato vam zagotavljamo 100% varstvo in zaščito vaših osebnih podatkov po Zakonu o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1).
Z registracijo v spletni trgovini soglašate, da vaše osebne podatke shranimo in jih uporabljamo izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov, obveščanja o novostih) in ostalo potrebno komunikacijo.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Odveza odgovornosti
Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti izdelkov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega izdelka.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina je last podjetja ŽABJEK d.o.o., ki spletno trgovino tudi upravlja. Vsebine, objavljene v spletni trgovini so last podjetja ŽABJEK d.o.o. in se lahko uporabljajo v nekomercialne namene, kjer pa morajo ohraniti vsa navedena opozorila o avtorskih pravicah in se torej ne smejo prepisovati, razmnoževati ali kako drugače razširjati brez dovoljenja podjetja ŽABJEK d.o.o.
Včasih se zgodi, da ne moremo zagotavljati popolne točnosti in zanesljivosti vseh objavljenih podatkov. Vsa opozorila bomo sprejeli resno in takoj popravili objavljene informacije.
Ne prevzemamo odgovornosti za morebitne posledice, nastale zaradi uporabe informacij, objavljenih v tej spletni trgovini ali začasnega nedelovanja spletne trgovine.
Pridržujemo si pravico do dnevne spremembe vsebin, napak v cenah in napisanem besedilu.
Z uporabo spletne trgovine obiskovalec, kupec potrjuje, da sprejema opisane pogoje in se z njimi strinja.
Pritožbe in spori
orodje-zabjek.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s prodajalcem lahko poveže na telefonsko številko.: +38614280120 ali po elektronski pošti info@orodje-zabjek.si odda pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Prodajalec si prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno. v kolikor pa to ne bo možno, bo za reševanje teh sporov pristojno sodišče v Ljubljani.
Podjetje Žabjek d.o.o. skladno z zakonskimi normativi ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanje potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki ga potrošnik lahko sproži v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Potrošniki imajo možnost, da spore v zvezi s svojim spletnim naročilom najprej rešijo brez vključevanja sodišča.
Platforma za spletno reševanje potrošniških sporov je na voljo na spletni strani
ec.europa.eu/... oz. ec.europa.eu/...
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov Uredbe (EU) št.524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št.2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam prijetne in ugodne nakupe!
Za vse dodatne informacije smo vam na voljo preko elektronske pošte info@orodje-zabjek.si ali telefona +386 1 42 80 120